El Servei de Mediació Ciutadana està a disposició del veïnat de manera telemàtica

Última revisió 09-04-2020 18:25
09/04/2020

Si necessiteu resoldre algun conflicte familiar o veïnal, podeu trucar al telèfon 938 422 016 o escriure a participació_ciutadana@laroca.cat

Durant aquestes setmanes de confinament és important que mantinguem la calma, escoltem les nostres necessitats i practiquem l’empatia amb els nostres familiars, veïns i veïnes que tenim al voltant. Si ens cal ajuda per tirar endavant és important saber que disposem de recursos municipals que podem fer servir, com el Servei de Mediació Ciutadana. Aquest servei es posa a disposició dels veïns i veïnes que vulguin comunicar qualsevol situació de conflicte de convivència que estiguin vivint en aquests moments (sorolls, mascotes, brutícia, mala comunicació, manques de respecte, desavinences de parella i/o amb els fills, malentesos en els convenis de separació, etc.).

El Servei s’adapta però a la nova situació d’excepcionalitat i a l’estat d’alarma ocasionat per la crisi sanitària pel COVID-19 prestant serveis de manera telemàtica.  Durant aquests dies, atendrà consultes preferiblement per correu electrònic. Podeu enviar un correu a  participació_ciutadana@laroca.cat indicant el nom i cognoms, el telèfon de contacte i el motiu de la consulta.  També podeu trucar al telèfon 938 422 016.

La regidora de Participació Ciutadana, Yolanda Guarinos, ha explicat que “el veïnat de la Roca del Vallès està assumint les mesures de confinament de manera cívica i respectuosa en general, estem molt agraïts per la resposta ciutadana. Però a vegades els conflictes entre persones no es poden evitar, per aquest motiu els serveis públics continuem treballant per garantir el benestar de la població en tots els àmbits”.

La mediació és un recurs molt important que està a l'abast de totes les famílies i comunitats
La mediació és un recurs molt important que està a l'abast de totes les famílies i comunitats