El formulari forma part del sistema d'acreditació extraordinària que s'ofereix en el context d'emergència sanitària provocada per la pandèmia de la Covid-19. Excepcionalment s'ha habilitat el telèfon 900 053 723 i aquest enllaç per registrar-se en aquest espai digital.
La Meva Salut és un espai personal de salut digital que permet a la ciutadania de Catalunya accedir fàcilment a la seva informació de salut i relacionar-se de manera no presencial amb el Sistema de Salut de Catalunya. També permet accedir a l'espai de salut dels fills i filles i de les persones de les quals se sigui responsable legal. A través d’aquest espai es poden realitzar consultes a professionals sanitaris, demanar o anul·lar visites, tramitar o renovar una baixa i veure els resultats de les anàlisis clíniques i les proves diagnòstiques.
Des de La Meva Salut es disposa de l’eConsulta, una eina que permet al ciutadà enviar consultes al seu professional de salut en qualsevol moment del dia i des de qualsevol dispositiu, amb la possibilitat d'afegir-hi fitxers annexos, com ara imatges. L'eConsulta és un instrument que cada professional ha d'activar amb els seus pacients. L’accés a La Meva Salut també possibilita la descàrrega del pla de medicació i anar a la farmàcia a buscar els medicaments.
A La Meva Salut es pot accedir amb certificat digital o amb usuari i contrasenya i, en ambdós casos, amb el codi d'identificació personal (CIP) que apareix a la targeta sanitària individual (TSI). Si encara no tens accés a La Meva Salut, pots demanar l'alta fàcilment a través del formulari web o bé trucant al número de telèfon 900 053 723.
Com puc accedir-hi?
A La Meva Salut es pot accedir amb usuari i contrasenya (a web i app) o amb certificat digital (a web). Per poder accedir a La Meva Salut heu de complir 3 requisits:
Com comunico incidències i consultes tècniques?
Per resoldre incidències tècniques podeu adreçar-vos al 061/Salut Respon les 24 hores del dia, 365 dies l'any. 061/Salut Respon: