L’Ajuntament contractarà 7 persones que es troben en situació d’atur, durant 12 mesos, per desenvolupar feines dins l’Administració
L’Ajuntament de la Roca del Vallès ha aprovat les bases i convocatòria generals reguladores de la segona convocatòria dels Plans d’Ocupació municipals per a l’any 2025. Els termini per presentar sol·licituds va del 29 de maig al 26 de juny de 2025. Recordem que es tracta de places temporals -1 any-, del 100% de la jornada, destinades a veïnat a l’atur, per cobrir places en diferents especialitats per a la realització de diversos projectes d’interès social general.
Les 7 places són les següents:
Les persones interessades en participar en la convocatòria podran fer-ho telemàticament a través del web municipal (si disposen de certificat digital i tenen tota la documentació en format electrònic) o bé presencialment emplenant la instància específica, model oficial i normalitzat, que podran trobar també a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de La Roca del Vallès (c. Catalunya, 24) i presentant-la al Registre General.
Vol optar a algunes de les vacants però tens dubtes? L'Ajuntament ha organitzat una sessió informativa on explicarà tot el procediment pas a pas i resoldrà preguntes freqüents. Serà el 9 de juny, a les 9:30 h, al Centre Cultural de La Roca. Inscripció prèvia: https://forms.gle/j38cvh8iMaCgnE6D8
A la primera convocatòria, l’Ajuntament ja va oferir 6 places per treballar a l’Ajuntament. Concretament, de Tècnic/a Auxiliar d'Igualtat, Integrador/a Social, Auxiliar Administratiu/va, a Territori, Auxiliar Tècnic/a, a Territori, Auxiliar Administratiu/va, a Informàtica i Noves Tecnologies, i Conserge.
Recordem que l'Ajuntament posa a la vostra disposició el Servei Local d’Ocupació (SLO) per afavorir l’ocupabilitat de la ciutadania.