L’Ajuntament informa que cal demanar cita prèvia trucant al 93 842 20 16 o de forma presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania

">

S'obre el període de sol·licituds per a la renovació o expedició del DNI

Última revisió 07-01-2020 15:19
07/01/2020

L’Ajuntament informa que cal demanar cita prèvia trucant al 93 842 20 16 o de forma presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania

Les persones interessades a obtenir o renovar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) ja poden demanar cita prèvia a les oficines de l’Ajuntament de la Roca del Vallès (de dilluns a divendres, de 09 a 14 h; i els dilluns i dijous, també de 16:30 a 18.30 h) o bé trucant al 93 842 20 16. La data de la propera convocatòria és el dilluns 20 de gener, mentre que la recollida serà el dimecres 22 de gener.

Requisits i documents necessaris per a l’expedició del DNI

Primera inscripció (Si és menor de 14 anys de edat, haurà d’anar acompanyat del pare/mare o tutor legal amb el seu DNI en vigor)

  • Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)
  • Certificat literal d’inscripció de naixement, expedit pel Registre Civil expressament per a l’obtenció del DNI, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició
  • Certificat d’empadronament, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició, o declaració jurada del seu actual domicili

Renovació per caducitat

  • Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)
  • DNI  anterior

Renovació per extraviament, subtracció o deterioració

  • Tres fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)
  • Imprès D-601, emplenat, que serà facilitat per l’Equip de DNI Mòbil

Renovació per canvi de filiació

  • Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)
  • DNI  anterior
  • Certificat literal d’inscripció de naixement, expedit pel Registre Civil en el que ha de figurar la modificació produïda, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició

Renovació per canvi de domicili

  • Dues fotografies recents (en color, amb el fons en blanc)
  • DNI  anterior
  • Certificat d’empadronament, que té una validesa de 3 mesos des de la seva expedició, o declaració jurada del seu actual domicili
  • Per als residents a l’estranger, certificat d’acreditació de residència expedit pel Consolat espanyol en el que consti inscrit

L’Ajuntament aconsella que en cas d’urgència la persona afectada es dirigeixi directament a la comissaria més propera (Granollers – Mataró), ja que aquest servei no es pot fer càrrec de possibles imprevistos tècnics que puguin fer endarrerir uns dies la data de lliurament dels documents.